Неділя, 2024 Кві 28, 10:51:40
Вітаю Вас Гість | RSS
Вітаю           творчих           цілеспрямованих         однодумців
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 6
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

      Сучасний урок важко уявити без застосування інформаційних технологій. Інформаційні технології  – з одного боку, це потужний інструмент для отримання дитиною найрізноманітнішої інформації, з іншого – ефективний засіб підвищення інтересу до навчання, а також мотивації, наочності, науковості тощо. Тому  їх треба активно використовувати  у навчальному процесі. 

    У зв’язку з активним розвитком інформаційних технологій та їх впровадженням у різні сфери життя все більшої актуальності набуває формування інформаційної культури сучасних школярів. Одним із предметів,  де найбільш виправдано використання комп’ютера – математика. Уроки з комп’ютерною підтримкою викликають велику зацікавленість учнів, дозволяють урізноманітнити види діяльності, дають можливість ефективно використовувати  диференційований підхід у навчальному процесі.Комп’ютер допомагає розвивати розумові здібності: швидкість мислення, пам’ять, уміння переключати увагу. Програмні засоби використовуються у трьох напрямах: ілюстративному, схематичному та інтерактивному.

                     При плануванні уроків математики з використанням ІКТ треба враховувати:

  • наявний набір комп’ютерного та мультимедійного обладнання,

  • наявність програмно-методичного комплексу до підручника, що відповідає діючій програмі,

  • наявність програм,

  • готовність учнів до роботи з використанням комп'ютера,

  • можливості учня використовувати комп'ютерні технології поза класом.

Комп'ютер може використовуватися на всіх етапах процесу навчання:

  • Під час уроків (при поясненні нового матеріалу, закріпленні, повторенні, контролі, при цьому для учня він виконує різні функції: учителя, робочого інструменту, об'єкта навчання, члена колективу);

  • При виконанні домашніх завдань (як довідник, тренажер, інструмент);

  • Самостійне навчання учнів;

  • При виконанні творчих робіт, роботі над проектами індивідуальними чи груповими;

  • При поглибленому вивченні предмета.

 

      Етап засвоєння нових знань:

На цьому етапі уроку бажано використовувати комп’ютерні презентації як наочні посібники і джерело навчальної інформації.

Візуальна форма подачі означень, формул, теорем, їх доведень, якісних креслень до геометричних задач, подача рухомих зображень забезпечує ефективне засвоєння учнями нових знань та вмінь.

Етап перевірки засвоєння учнями нових знань та способів розв’язування задач:

  • Тести

  • Дидактичні ігри

  • Диктанти

Результатом застосування ІКТ на даному етапі є позитивний педагогічний ефект:

  • швидке отримання результатів,

  • оперативність,

  • відсутність суб’єктивного фактора,

  • керівна роль учителя.

   Комп’ютерні презентації

Комп’ютерні презентації органічно вписуються в будь-який урок, ефективно допомагають учителю за мінімальний час самостійно виготовити мультимедійний посібник до уроку, що унаочнює навчальний матеріал, дає можливість провести математичний диктант і його перевірку, продемонструвати способи розв’язання завдань тощо. Причому достатньо одного лише комп’ютера та проектора для використання презентацій на уроці математики. Цьому допомагає прикладна програма Power Point. Мультимедійні засоби навчання допомагають посилити мотивацію навчання, урізноманітнити форми подання інформації, посилити співтворчість учителя та учня на уроці, розширити самостійність учня.

Проблеми використання ІКТ при вивченні математики:

  • Недостатній рівень забезпечення комп’ютерною технікою.

  • Організаційні і технічні ускладнення при використанні обладнання кабінету інформатики

  • Недостатня кількість якісного ППЗ

  • Відсутність методики застосування ІКТ

  • Недостатній рівень підготовленості учнів до роботи з комп’ютером

Урок геометрії у 8 класі на тему" Теорема Піфагора"

Урок алгебри в 11 класі на тему" Площа криволінійної трапеції"

Розвязування логарифмічних рівнянь засобами мультимедіа

У світіі функцій

Веб - квест як форма інтерактивного навчання

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Відділ освіти
  • LearningApps.org
  • " Ткач О.В."
  • Світлогірська ЗОШ
  • Білокіз С. В.
  • ПОІППО

  • Живу з девізом: " Вчимося мудрості в життя"